A PR funkció részeként a szervezet
tagjaival való kommunikáció és
kapcsolatszervezés szakterülete.

 

A külső tömegkapcsolatok sorsa is házon belül dől el. Ha nincs megteremtve a vállalattal való azonosulás, ha nem jól működik a belső PR, akkor a negatív információk kikerülnek és ellehetetlenítik a külső PR-t és ezzel a vállalatot is.

Hiába minden reklámra, szponzorációra, arculattervezésre, direktmarketingre költött millió vagy milliárd, ha a tudatosan kisugárzott, hivatalos kép, a szándékolt image nem egyezik meg azzal a képpel, amit a cégnél dolgozók visznek ki magukkal.

Miben tudunk segíteni?

 

  • Harmonikus együttműködési légkör kialakítása
  • Az azonosulás érzetének megteremtése és megtartása
  • Lojalitás erősítése

 

CÉLUNK

Olyan jól működő belső PR kialakítása, mely képes éreztetni a munkatársakkal való törődést, a vezetők és beosztottak közötti kölcsönös bizalmat.

 

MIÉRT FONTOS EZ?

 

Tudományosan bizonyított tény, hogy a szervezeti hierarchiában felsőbb szinteken dolgozók
sokkal jobban azonosulnak a szervezettel, sokkal inkább magukénak érzik azt és így lényegesen
felelősségteljesebb a magatartásuk, mint a hierarchiában alacsonyabb szinten dolgozóknak.
Számos esetben azonban pont a ranglétra kisebb fokán állók kerülnek meghatározó kapcsolatba
a partnerekkel. A vevőszolgálati munkatárs, a telefonközpontos, a portás vagy a bolti eladó
udvariatlan, unott, ingerült esetleg munkahelyét becsmérlő megnyílvánulásai több kárt okozhatnak
a cégnek, mint gondolná.