A márka nem csak egy név és logó, hanem egy különálló személyiség és identitás, amely a vállalat minden kézzelfogható és immateriális vonatkozásában létezik, mint például az Ön termékei és szolgáltatásai, logója, üzenetküldése, csomagolása, vásárlóinak tapasztalatai és érzelmi kapcsolatai a márkával, hírnév, márkaérték, valamint a márkához kapcsolódó/kapcsolható emberek és kultúra.

 

A márka identitása éppen olyan, mint egy emberi identitás.

Személyiségjellemzők, sőt a mindennapi viselkedés, amely meghatározza az identitást. Ez különbözteti meg egy embert a többi embertől és a vállalkozást a konkurenciától, és segít kialakítani kapcsolatait a célfelhasználókkal.

KIALAKÍTÁS

1. Alapos piackutatás

2. Világos márkacél és pozicionálás

3. Szerethető márkaidentitás

4. Felejthetetlen logó

5. Emlékezetes színkombinációk

6. Egyedi betűtípus

MŰKÖDTETÉS

7. Vásárlói elégedettség mérése

8. Tendenciák monitorozása

9. Folyamatok irányban tartása

A KONCZEPCIÓ által kínált imázs és identitásmenedzsment, mint stratégiai, folyamatos konzultációs szolgáltatás ideális választás. Segítségünkkel így monitorozni és felügyelni tudja a márka identitásának és imázsának alakulását, valamint annak megfelelő kommunikálását a célcsoport, valamint a belső és külső érintettek felé.

A marketing, a webhely, az áruk, a ruházat/csomagolás/megjelenés, az irodai és kiskereskedelmi környezetek, a reklám, a munkavállalói magatartás, a vállalati kultúra, az online/offline hírnév és számos egyéb faktor szimultán menedzselése. A márka identitáskezelése sikeresen megteremti a hitelességét, az ügyfélhűséget és a piaci részesedés növekedését a márka ismertségének, tudatosságának és elismerésének fejlesztése által.

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!