A "szeretetmárka" nyomában. . .

Munkáink során számos ügyféllel dolgozhattunk együtt a B2B és B2C szektorból egyaránt. Az első projekttől kezdve tapasztaltuk, hogy valami olyat hozunk létre, amire nem elég kimerítő szakkifejezés a 'márka'. Éreztük, hogy ma már többet kell nyújtania egy márkának, mint amikor lefektették a márkaépítés alapjait.

Szerencsére ezzel az érzésünkkel nem voltunk egyedül. Sorra jelentek meg a márkák jelentőségének korlátairól szóló, illetve szerepének létjogosultságát firtató publikációk. Cégünk 2001-es alapításához képest jó 5 évet kellett várnunk míg 2006-ban Kevin Roberts, a világ egyik legnagyobb kommunikációs ügynökségének a Saatchi&Saatchi-nak a vezérigazgatója megírta végre "Lovemarks" (azaz Szeretmárkák) című könyvét.

Az iromány merőben újító filozófiája kutatások ezreit inspirálta. Legnagyobb örömünkre, hiszen így megfelelő mennyiségű és minőségű kutatási anyagot tudtunk feldolgozni.

"Vegyünk el egy márkát, és az emberek találnak majd helyettesítőt. Vegyünk el egy szeretetmárkát, és az
emberek tüntetni fognak érte."

https://www.lovemarks.com/

Miben tudunk segíteni?

A szeretetmárka konczepcióját követve, azt kombinálva hagyományos eszközökkel, az alábbi szolgáltatásainkat állítottuk össze:

IMÁZS ÉS IDENTITÁS-
MENEDZSMENT

Hol tart ma a márkája? Mivé kéne válnia? Segítünk kialakítani egy fenntartható és megkülönböztető márkaképet, valódi értékeken alapuló, professzionalitást tükröző identitás leképezésében.

REPUTÁCIÓ-
MENEDZSMENT

Mit gondolnak az emberek a márkájáról? Teljesen felkészült-e, ha az általános vélekedés hirtelen megváltozik? Segítünk meghatározni és kiépíteni a hiteles hírnevet, majd megvédeni azt.

STAKEHOLDER KAPCSOLATI-
MENEDZSMENT

Milyen kapcsolatot ápol vásárlóival, beszállítóival, partnereivel ? Segítünk mérni a rejtett elégedettségi tényezőket, és lépést tartani a változó elvárásokkal.

Legyen az Ön márkája is
szeretetmárka!