Vállalatának és márkájának reputációja
komoly hatással van a cég bevételeire.
Vegye kezébe az irányítást!

Mi az a Reputáció-menedzsment?

A legtöbb cégtulajdonos és felsővezető elismeri, hogy a vállalati hírnév-kezelés fontos a sikeres üzleti eredmények szempontjából, de túl sok nagy szervezetnek nincs stratégiája az online és offline reputáció kezelésére.

A vállalati hírnév-menedzsment sokkal több, mint a médiakapcsolatok és a sajtóközlemények szervezése. Egyetlen szolgáltatásba foglalja a keresőmotor-optimalizálást, a közösségi média-kezelést, a márka-menedzsmentet, a hírnév-marketinget, a krízis-kezelést és a PR-t, vagyis a közönségkapcsolatok szervezését.

Miért nélkülözhetetlen cégének a Reputáció-menedzsment?

A mai fogyasztók már nem úgy lépnek kapcsolatba az Ön márkájával, vállalatával, ahogy azt régebben tették. A közösségi média oldalak és a keresőmotorok előtt az emberek erősen támaszkodtak a szóbeszédre, hogy meghatározzák, melyik vállalkozást válasszák. Mára ez a szóbeszéd médiumot váltott és jelenleg az online világban, az online eszközök által nyújtott lehetőségeket felhasználva konstans nő, fejlődik és formálódik. 

A vásárlások megkezdése előtt minden nap potenciális vásárlók milliárdjai fordulnak a keresőmotorokhoz segítségért. Még a B2B partnerségeket is befolyásolhatja a rossz vélemények és a negatív visszajelzések. 

Íme néhány, a vállalati hírnévkutatásunk által feltárt statisztika: 

 

+ A fogyasztók 80%-a azonnal eldönti egy vállalkozásról, hogy milyen, az olvasott értékelések alapján.

+ A potenciális munkavállalók 92%-a szívesebben megy és marad dolgozni olyan vállalatnál, aminek pozitív online és offline híre van.

+ A fogyasztók 86%-a inkább hisz a szóbeszédnek, mint a reklámoknak.

 

Nem győztük meg?
Tudjon meg többet!
Szeretné, ha vállalkozásának reputációja nem
hátráltatná, hanem elősegítené érvényesülését?
Kérjen INGYENES konzultációt!