FILOZÓFIÁNK: Tevékenységeink során törekszünk rá, hogy a szükséges erőforrásokat ne kihasználjuk, hanem felhasználjuk és ha lehetséges tovább is fejlesszük azt. Hisszük, hogy erkölcsi tartásunkkal bár gyakran egyedül hajózunk a zavaros vizeken, az követendő példája lehet minden kételkedőnek. Családi vállalkozásunk első sorban család és csak utána vállalkozás, ennek megfelelő értékrenddel.
VÍZIÓNK: Szeretnénk meghatározó véleménnyé válni a szakmai és gyakorlati körökben egyaránt. Cégként, ennek feltétele, hogy szolgáltatásainkat profi és profitábilis módon üzemeltethessük, ezáltal fejlesztve a csapat szakmai kompetenciáit és létszámát. A jövőben is kitartunk a család és értékrendje mellett, különös tekintettel a cég társadalmi felelősségi szerepére, mellyel a minket körülvevő társadalom életminőségét igyekszünk pozitív irányba befolyásolni.
MISSZIÓNK: Küldetésünknek tartjuk, hogy megállítsuk a fogyasztók elbutítására irányuló kezdeményezéseket. Azért működünk, hogy a kommunikációnk folyamatos fejlesztésével élő példával szolgálhassunk a világ reményvesztett felének, hogy az alázatosság, az emberség valós és még létező értékek, melyeket követve meghatározó sikereket lehet elérni. Az árcédula mögött valódi érték legyen.
Naprakész tudás és kellő lendület az
eredményes együttműködésért
Célunk, hogy együttműködésünk
kölcsönösen előnyös legyen
Pszichológiai és szociálpszichológiai
tudományos kutatások felhasználása
A diszkréció minden szolgáltatásunkhoz
ajándék
CSAPATUNK
HARASZTI KRISZTIÁN
Fejlesztő
BÁNFALVI ANDRÁS
Trendkutató
Szupererő: Fenntarthatóság
Kedvenc állat: Kutya
Email: banfalvi.andras@konczepcio.hu
KONCZ JÓZSEF
Kommunikáció menedzser
Szupererő: Menedzsment
Kedvenc állat: Haraszti Krisztián
Email: koncz@konczepcio.hu
KONCZ BUCI
Biztonsági szakértő
Sok nevetést és emlékezetes történetet osztottunk meg, és az idő során támogattuk egymást.
Megtanultuk, hogyan lehet a legjobbat kihozni egymásból, és élvezni a kihívást jelentő ötleteket
és gondolatokat. Van azonban egy olyan kritikus minőség, amely hosszútávú együttműködésünk
alapja. Ez a bizalom. Egy kis szó, de hatalmas jelentéssel. Ezért olyan erős csapatunk, és ezért
értjük meg egymást és dolgozunk össze olyan jól.
Szeretettel működünk együtt olyan ügyfelekkel, akik értékelik és megosztják a hasonló minőséget
az üzleti életben, mert ez az, ami a legjobb munkát és a különleges kapcsolatokat biztosítja. Csak
így szeretünk igazán dolgozni: elhivatott, becsületes és professzionális módon.
A NÉV AZ ÖTLETBEN
"Családunk mindegyik generációjában van és volt is egy Koncz József. Azonban nem csak nevünk azonos, hanem a munkáról és az érvényesülésről alkotott nézeteink is.
Olyan cégnevet szerettem volna alkotni, melyben összpontosul a generációk tudása és tapasztalata, illetve ami kifejezi, hogy büszkén hordjuk
családnevünk, mely az évek alatt a precíz, alázatos és kiváló minőségű munka szimbólumává (mondhatni márkájává) vált."
Koncz József
cégvezető
A fotón balról jobbra:
Koncz József, Dr Koncz József, ifj.Dr Koncz József
TÖRTÉNETÜNK
Cégünk 2001-ben Kemedko Kft néven látott napvilágot, melyet ifj. Dr Koncz József és apósa Kothencz Sándor alapítottak abból a célból, hogy a két család szakmai tapasztalatait egyesítsék egy profitorientált vállalkozásban. Az orvosi és a közgazdász-vonal egyesülése meggyőző potenciált tartogatott magában.
Az évek alatt jelentősen diverzifikálódott a portfóliónk, melynek sikeres menedzselésében már a család legifjabb férfi tagja, Koncz József is aktívan részt vett. Marketing-kommunikációs egyetemi tanulmányai és a családi vállalkozás fennállása során megfigyelt üzleti praktikák alapján a cég sikerességeként egyértelműen a kommunikációt azonosította. Így született meg a KONCZEPCIÓ koncepciója.
A cégen belüli "leányvállalkozások" sokszínűsége lehetővé tette számunkra, hogy közvetlenül találkozzunk az egyes fogyasztói rétegekkel, azok elvárásaival és magatartásával. Azt tapasztaltuk, hogy vállalkozásainkat gyakorlatilag ingyen, szájról szájra "reklámozzák" a vásárlók és a partnerek. Koncz József elképzelése az volt, hogy ez a mértékű fogyasztói elégedettség visszavezethető különböző kulcsfaktorokra.
Közgazdasági, pszichológiai és kommunikációs tanulmányaink, valamint saját kutatásaink is azt bizonyították, hogy ezek a faktorok bármely vállalkozás céljainak és tevékenységének ismeretében mind pontosan identifikálhatók. Ez pedig azt jelenti, hogy amit idáig érzékből/érzésből csináltunk kiemelkedően jól, az stratégiai elemekre bontható, így alkalmassá téve azt más, külső vállalkozásokba való implementálásra. Megszületett a KONCZEPCIÓ Kft, mint a Kemedko Kft büszke utódja, melyben a régi családi értékeket és tisztességes attitűdöket követve igyekszünk segíteni azon vállalkozásoknak, ahol hasonló értékrenddel kívánnak érvényesülni.
Viselkedéselemzők, magatartáskutatók és kommunikációs szakemberek munkáit és kéziratait hangoltuk össze és illesztettük át a magyar piacra.
Tényként kezeljük, hogy a legkevesebb anyagi ráfordítással a lehető legnagyobb eredményt elérni kizárólag a kommunikációnk tökéletesítésével lehetséges. Valóban egy hosszútávú folyamatról van szó, melynek mérhető eredményei csak később jelentkeznek, de ez egy olyan megoldás, melyhez nem kell egy nemzetközi nagyvállalat büdzséjét elkölteni, hogy sikeresek legyünk.
Gregory Berns
neurológus-közgazdász