PR
A PR is kommunikációs tevékenység, mely tudatos, tartós és tervezett, célja pedig, hogy kölcsönös bizalmat és megértést alakítson ki és tartson fenn a PR-t végző szervezet és annak külső-belső környezete között.
Mi olyan megoldásokat kínálunk, melyek a már jól bevált módszereket ötvözik modern gondolkodásmóddal.
Mit lehet elérni a PR-ral?
- Alakíthatjuk a fogyasztói szokásokat
- Széles rétegeket tehetünk fogékonnyá egy adott téma iránt
- Közelebb kerülhetünk a nyilvánossághoz
- Pozitív képet alakíthatunk ki magunkról (image)
- Egyszerűsítve jeleníthetünk meg komplikált dolgokat Negatív következmények helyett megértést alakíthatunk ki
FONTOS: A PR nem csodaszer, így nem alkalmas például a termékhibák és minőségbeli hiányosságok pótlására!
azt PR-ra költeném."
LEHETŐSÉGEK
Jól működő belső PR kialakítása a vállalattal való azonosulás megteremtésével. A cél egy olyan együttműködési légkör létrehozása, melyben produktívabbá válnak munkatársai és elérhetjük, hogy lojalitásuk belülről erősítse a vállalatot.
Csapatunk jellemzően két területét fejleszti a külső PR tevékenységének: egyedileg összeállított kommunikációs modellekkel formáljuk a válságkommunikációt és a fogyasztói-ügyfélkapcsolatok kezelését.
ajánlatunkért lépjen velünk
kapcsolatba!