PR

A PR is kommunikációs tevékenység, mely tudatos, tartós és tervezett, célja pedig, hogy kölcsönös bizalmat és megértést alakítson ki és tartson fenn a PR-t végző szervezet és annak külső-belső környezete között.

 

Mi olyan megoldásokat kínálunk, melyek a már jól bevált módszereket ötvözik modern gondolkodásmóddal.

 

Mit lehet elérni a PR-ral?

  • Alakíthatjuk a fogyasztói szokásokat
  • Széles rétegeket tehetünk fogékonnyá egy adott téma iránt
  • Közelebb kerülhetünk a nyilvánossághoz
  • Pozitív képet alakíthatunk ki magunkról (image)
  • Egyszerűsítve jeleníthetünk meg komplikált dolgokat Negatív következmények helyett megértést alakíthatunk ki

 

FONTOS: A PR nem csodaszer, így nem alkalmas például a termékhibák és minőségbeli hiányosságok pótlására!

"Ha csak egy dollárom maradna,
azt PR-ra költeném."

LEHETŐSÉGEK

Mit is kínálunk pontosan?
Belső PR menedzsment

Jól működő belső PR kialakítása a vállalattal való azonosulás megteremtésével. A cél egy olyan együttműködési légkör létrehozása, melyben produktívabbá válnak munkatársai és elérhetjük, hogy lojalitásuk belülről erősítse a vállalatot.

Külső PR menedzsment

Csapatunk jellemzően két területét fejleszti a külső PR tevékenységének: egyedileg összeállított kommunikációs modellekkel formáljuk a válságkommunikációt és a fogyasztói-ügyfélkapcsolatok kezelését.

Személyre szabott kommunikációs
ajánlatunkért lépjen velünk
kapcsolatba!